Sömnbrist...

Ja då har man provat på livet som småbarnsförälder. Vi hade som sagt de söta små bustrollen i nästan 6dagar. Från onsdag efm till att de åkte hem idag. Fast Ullisoch Miqe kom till oss igår och stannade över på landet. Jag har som sagt MASSOR med härligabilder och roliga historier om dessa INTENSIVA dagar! Men det får jag lägga upp imorgon plus att jag ska visa upp bilder på hur sminkningen på grannen Emelie blev som Liw gjorde!
Ja jag har sååå mycket att berätta nu när jag inte har bloggat på några dagar, men det ska bli ändring på det och det ska bli precis som förr igen, LOVAR♥

Det är en sak jag och Johan har ialf, SÖMNBRIST! De små trollungarna vaknar ungefär vid 02 och 05 på natten av sigsjälva så att man måste gå upp och gosa ner dom igen. Lyckligtvis så har dom somnat på engång. Sen vid 06.30 så är det bara att gå upp och börja göra frukost och sedan är det lek som gäller dagen lång. Det bästa är ju att dagen blir väääldigt lång eftersom man går upp så tidigt och man hinner men väldigt mycket, nackdelen är att dagen känns som om den inte har något slut och att man är trött efter all lek och bus. Måste säga att det känns lite konstigt att inte ha sötisarna här nu, både för mig och Johan♥ Nu har man ju hunnit bli van, men jäklar vad det ska bli skönt att få sova ut imorgon utan att någon väcker en :)

Jag och Maria tog deras monster bil förut och åkte en sväng för att handla lite käk. Man blir på sååå gott humör när man sitter i den bilen och musiken dunkar fint i öronen! Vi tog en liten extra sväng för att pigga upp oss lite :)

Mac och Maria är och gör lite ärenden för tillfället så jag och Johan är kvar i deras lght och väntar på att dom ska komma tillbaka. Har ätit god kyckling med färsk potatis, mozzarella sallad och en kanongod sås till gjord på gräddfil, ruccola och fetaost! När Maria står i köket och lagar mat är det bara att hålla sig borta. Hon vill pyssla och laga maten själv så jag gör min lilla del och dukar och fixar ljusen. Det går lika bra det♥

Vi stannar kvar till 23 ikväll här sedan bär det av till landet för att mysa med Isak♥

Hoppas ni haft en kanon måndag!



Sussa gott♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0