Strålande sol IGEN!

Sådär ja då var det strålande sol IGEN! Har varit ute på en promenad med Isak precis, ska nu dricka lite smoothie och börja göra mig iordning inför träning och jobb. Kan fortfarande inte sträcka ut min arm ordentligt efter all träning förra veckan, undra hur jag ska träna idag? Men Nicklas är ju bäst så han kommer nog på nått bra :)

Hoppas ni får en fantastisk dag i solen och en bra start på eran vecka♥
Det blir vad man gör det till :)

Fick ett par Nike skor av jobbet igår, superfina! Ska inviga dom idag...


Jag ville verkligen ta med blommorna hem ifrån begravningen. De var så vackra. Man lägger ju endast vissa blomsterarrangemang på gravarna, resten ligger några dagar vid kyrkan sen kastas dom...känns inte så bra.
Kransen som var ifrån oss i familjen var helt fantastisk, vilket jobb!!!



Ta vara på varandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0