Tillbax i sthlm efter midsommarfirande..

Då var jag tillbax i sthlm efter midsommarfirande. Man kan säga att det blev en händelserik helg. Det hände både det ena och det andra men ojojoj vad vi har skrattat =)
Det började ju som sagt med att fönstret gick sönder på förarsidan, sedan råkade vi dunka in i en annan bil, fast som tur är så blev det bara en liten liten repa så det blir inte så dyrt att fixa. Kommer fram till landet och har glömt säkringen till båten, ringer grannen och lånar hans. Sedan har vi en fantastisk midsommar med massor god mat och skratt♥

Idag åkte några grannar över till en ö och spelade painball! Dom hade hela ön och sprang omkring på, fy faan va kul!!! Jag och Liw skulle vara med men tyvärr så var vi tvugna att åka hem till sthlm då Liw har jobb att göra.. Lite trist men det kommer fler chanser under hela sommaren♥ Det händer hela tiden någonting nytt och galet bland alla våra fantastiska grannar på landet =)

På väg hem idag så ville bilen inte starta men pappa fixar och trixar lite och vi for iväg! Vi skruvade upp volymen på högsta och sjöng heeela vägen hem. Vi hade superkul i bilen! Skönt att nått gick bra =) Under hela resan fick jag vara Liws backspegel då hon ej kunde se ut pga plasten som satt för hennes fönster. Men det gick så bra! Väl i sthlm så åkte vi fel när vi skulle hem till mig så vi åker till Liws jobb istället och lämnar hennes saker sedan så provar vi på det igen och tillslut så kom vi hem även till mig. Sen var det bara för Liw att ta bussen tillbaka till salongen för där väntade jobb för hennes del. Själv ska jag städa och göra fint här hemma. Alltid skönt att börja söndagen med en städat lght och en lååång frukost :) Blir nog till att åka och storhandla imorgon så att frysen är full med god mat inför veckan.

Nu ska jag börja städa och tvätta lite..

Tjing sålänge♥

Finns det nått som inte hon har gjort.. kanske bra att hon inte valde musik branschen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0