Tjoho!

Ja då var det jobb igen efter några dagars semester... Det är alltid svårt att komma tillbaka efter ledighet tycker jag. Kroppen är van att sova länfre och att sysselsätta sig med annat än att jobba.. Men det är inget att göra, pengarna måste ju in och det känns ju alltid skönt att komma hem efter en en dag på jobbet då man känner att man gjort något bra! ´Nu har jag lagt i lite mörkare färg i håret igen. Mitt hår bleknar så fort nu på sommaren då jag ofta är i skärgården. Alltid efter att man lagt i ny färg i håret så glänser det så fint och jag tycker det luktar sååå gott, visst lite kemikalie doft men ändå!


Sen har vi varit och börjat jobbet med att tömma min älskade mormors lght. Känns så himla konstigt att vara där och titta bland alla saker då hon inte finns där.. Och att lghten står tom.. Men några saker har jag plockat med mig som jag ska spara som minne.

Detta uppläggningsfat var sååå sött!


Mormor hade en fin speldosa över sängen. När jag sov över hos henne som liten drog jag alltid i snöret och låg och lyssnade på musiken. Så speldosan var ett måste att plocka med♥


Efter röjningen så åkte vi ut till landet. Där bjöd pappa på gott att dricka och sen hjälptes vi åt att göra tacos, det blir aldrig fel =)


Tjingeling sålänge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0