Träningsvärk!

Tjoho!

Åhhhh satan vilken träningsvärk jag har!!! Jag skulle hänga på grannarna på en härlig kvällspromenad igår, det kunde dom glömma. Jag kan ju knappt ta mig framåt hahaha. Jag tog en kortare runda själv med min lilla skrutt♥ Han haltade häromdagen jättemycket men igår kunde jag inte se någonting, han har antagligen stukat sig på nått vis då han sprungit omkring och busat. Men man kan ju inte hjälpa att bli orolig..

Igår blev dagen så jäkla stressad precis som vanligt..inga konstigheter!

Jag jobbade fram till 14 sen direkt till ICA för att köpa en tonfisk macka då jag inte ätit nån lunch sen 14.15 sprang jag till Sussa som gör mina naglar. Var klar där 15.40 sprang till jobbet bytte om till träningskläder, åkte till fridhemsplan för att byta till blå tunnelbana till stadshagen. Där skulle jag möta min PT Nicklas vid 16 men jag kom 16.10. Jag hittar inte Nicklas och börjar ringa som en tok då jag vet att han ALLTID är i tid! Jag blir jätteorolig att nått har hänt honom då han skulle cykla hit och möta mig. Jag börjar yra omkring i karlbergsparken för att leta men ingen Nicklas. Ringer till jobbet men ingen har sett honom. Jag springer och letar ända till 16.40 då min mobil ringer och det är Nicklas i andra änden... Då visar det sig att vi skulle mötas 17.00! Gissa om jag blev trött på mig själv.. Han hade inte svarat i telefon då han hade en kund. Så några minuter senare så kommer Nicklas och vi kör militär hinderbanan i karlberg. Jag kände mig som ett vandrande kylskåp då jag sprang runt mellan hindrena. Solen stekte fint igår och man kände hur trött man blev av värmen. Jag hade en sån jäkla träningsvärk, gissa vad jag har idag hihi =) Men faan vad kul det var, det ska jag lätt göra om fler ggr. Jag och Johan har varit där en gång förut och tränat, vi tävlade såklart mot varandra. Måste nog dra med Ullis dit en solig dag..kan lova att hon inte vill men jag får locka med att vi kan sola samtidigt hihi♥
Sen var det bara att skynda sig hem för att gå ut med Isak och äta lite mat. Trodde att jag skulle kunna somna lätt eftersom jag var så trött men på nått vis har jag inte kunnat somna på nätterna denna vecka vilket är jäkligt jobbigt och frusterande! Jag har sömnbrist som heter duga just nu.. Får sova gott på landet i helgen♥

På denna bild ser ni delar av banan som är 500m lång. Känner inte personerna på bilden..


Bilder på några av hindrena på militärhinderbanan. Känner inte personerna på bilderna..








Ha en underbar torsdag!

Soliga kramar Linnsan♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0