Tröttis efter en lååång dag...

Sådär nu har jag varit en duktig flicka.. Städat hela lghten, för det kunde inte min Johan göra som var ledig heeela dagen igår! Och en härlig promenad med doggisarna. Skönt att ha allt praktiskt gjort. Nu har jag pratat med min söta Maria som jag inte pratade med igår när det var midsommarafton och allt♥ Men nästa helg då ska vi hinna mysa och prata♥ Jobbar endast mån-torsdag nästa vecka :) Långhelg igen, längtar redan!

Ja såhär såg det ut i den fina bilen med fönstret tejpat hahahahaha :) Liw fick ha öronproppar på sig då det dånade från plasten.. Mamma skickade med chips och godis på vår lilla färd =)


Greta sussade gott i baksätet♥


Har precis gjort en supergod fruktsallad som jag ska smaska på♥


Såhär ser det ut just nu hemma hos mig. Ska sätta på nån film och tända lite ljus också.


Sussa gott och dröm sött♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0