Vilken regn och blås dag!!!

Det är ju inte klokt hur mycket det har regnat och blåst idag! Vaknade 03.35 av att det blåste och smattrade på taket.. Lite otäckt faktiskt men då var det bara att krypa närmare min älskling så somnade jag genast om igen♥ Idag var det meningen att vi skulle åka in till stan för att gå på en skolavslutning men när klockan ringde vid 07 så såg vi att det var omöjligt med detta väder... Så idag har det bara blivit film efter film efter film... Vilket har varit trevligt och mysigt då vi ser havet och ovädret rakt framför oss ihop kurade i soffan♥


Igår var det bättre väder och då passade vi även på att träna lite. Pappa bygger en ny brygga men den är inte riktigt färdig än så då passar vi på att utnyttja läget och höjden av bryggan :)



Sen har jag hittat ett mys ställe på altanen.. I min hänggunga som jag köpte förra sommaren♥
Maria din favvis också va !?


Jag och min älskling tänkte hjälpa till lite genom att sätta upp lite taklister. Resultatet blev bra! Pappas kommentar var: Ja Johan på en skala 1 till 10 så är det här en 1a hahahaha nej det blev riktigt bra :)
Han är så duktigt min sötis som försöker och faktiskt lyckas♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0