Äntligen hemma i Sverige!

Då har vi kommit hem till Sverige efter 3 underbara veckor i Thailand :)
Det är nu när man tittar tillbaka på bilder som man förstår hur bra man har haft det. Det är så svårt att ta in när man är där, det blir så obegripligt på något sätt. Bara att se på utsikten över havet och att man går omkring i sandaler och sommarkläder...
Jag vill redan tillbaka, har lite ångest över att komma in i vardagen igen..

Söta Annelie och Evelina kom såklart och hämtade oss vid flygplatsen. Vi var sååå trötta efter allt resande..
Så du förstår inte hur tacksamma vi är för att du kom i snöstormen och plockade upp oss!!!

STORT TACK♥

 
SNÄLLA lyssna på denna FANTASTISKA låt.
Känslorna bara spinner i kroppen ♥

Väl hemma så var det bara att göra sig iordning för att krypa ner i sängen.. Vi satte på en film men ingen av oss såg färdigt den.. Vi somnade sött in♥ För att sedan vakna vid 05.30.. Våra kroppar har inte riktigt vant sig vid Sverige tiden ännu.
Idag ska vi hämta våran älskade Isak♥ i nkpg. Men vi har ett bekymmer dock, bilen startar inte.. Vi ska strax gå ner och se vad vi kan göra!

Lite av mina inköp från Thailand :)

De vita kostade ca 65:- De svarta kostade ca 100:-

Dessa kostade ca 60:-

Köpte en svart Gucci midjeväska ca 100:- Den använde jag flitigt!

Det blev en Ed Hardy tröja ca 300:-


Ett rosa Lacoste linne ca 40:- Den vita tröjan med Heidi Klum fanns ÖVERALLT i Thailand, strax finns den nog i Sverige också. ALLA tjejer gick och köpte denna. Fanns även i fler olika färger :) Ca 50:- Jag bara ALSKAR den.

Det blev lite jeans också.. Ca 150:- st Märke Victoria Beckham

Dessa kostade ca 250:- st Märke Victoria Beckham och Dolce Gabbana


Body Scrub med Aprikos doft :) ca 40:-

Två bälten ca 60:- st

Alla cd-skivor kostar ca 20:- st i Thailand

Smink av märket MAC kostade mellan 20:- och 40:- st

Vissa ögonskuggor glittrade så fint :)

Versace väska va 250:-

En mp4 ca 300:- sen köpte jag även en högtalare som man även kan ha trådlöst :) ca 100:- Den svarta hållaren har man runt armen så man kan ut och springa med den. Det rosa plast skyddet fick jag till! Nu ska jag bara lära mig hur jag får in musik i den..blir nog att fråga Benita :)


Denna resa bestämde vi att vi inte skulle shoppa så mycket men det gick ju inte så jättebra..
Däremot så handlade vi ingenting till våra vänner (enbart 3saker) eller familj denna gång. Alla vill att man ska handla till dom när man är i Thailand. men man orkar inte gå och titta på saker till andra när man är på semester. Och våran väskor är sprängfulla! Resan till Thailand kostade mycket pengar så man har inte så mycket att shoppa för till andra man måste kunna njuta själv! På två veckor hade vi bränt upp 20:000:- och då var den en vecka kvar! Men det gick det också :)


Kommentarer
Postat av: Benita

Självklart hjälper jag dig med att lägga in musiken =) Tusen tack för min MP3 fan va liten och söt den va hihi Hur jobbar du på tisdag?? pusssss

2009-03-29 @ 19:25:19
URL: http://benii.blogg.se/
Postat av: Tess

Shit vilka toppen köp!!!!!!

2009-04-07 @ 10:30:26
URL: http://tiiliiworld.blogg.se/
Postat av: linnsan

Tack!



Ja det blev en hel del köp.. Är nöjd själv. Men nu när man är hemma så vill man åka tillbax och shoppa mer..

2009-04-08 @ 07:20:27
URL: http://linnisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0