Varat Hotel i Bangkok!

Nu har vi kommit fram till Bangkok!
Hotelet ligger aven nara shoppingcentret MBK, dit man MASTE ga och shoppa!
HAR kan ni ga in och lasa mer om hotelet..


Vi har ett supermysigt hotelrum... Nar vi kom in sa fanns det en morgonrock och tofflor.
Jag bytte genast om :)


I badrummet sa fanns det: Tops, bomullspads, Tval, Schampoo, Bodylotion, Badskum, Badmossor, Tandkram, Tandborstar, Sykitt, Nagelfil, Munskolj ja och mycket mer. Bara att ta for sig :)




Nar vi sag att dom hade abdkar tog det inte lange forns vi var dar i och gottade oss! Vi namligen ALSKAR att bada :)




Vi har aven tillgang till internet, poolen, gym, bubbelpool, angbastu, bastu...



Jag passade aven pa att ga in i omkladningsrummet och tog mig ett dopp i varm bubbelpoolen :)



Har kan man aven bubbla lite utomhus!

Kommentarer
Postat av: Benita

Åhhhhhh va mysigt ser HELT underbart ut =) Nu är det bara ett dygn kvar tills ni kommer hem till våren i Sverige =) pusssss

2009-03-26 @ 11:01:53
URL: http://benii.blogg.se/
Postat av: lina

är det första gången ni är där eller?

2009-03-26 @ 17:25:35
Postat av: linnsan

Nej vi har varit i Thailand en gång förra året, men vi har inte stannat till i Bangkok! Man kan max vara där i 2-3 dagar sen vill man ha strand :)

2009-03-27 @ 21:30:25
URL: http://linnisaksson.blogg.se/
Postat av: Benita

Okej för ajg messade dig i dag, jag glömde mina rosor på väggen i hallen kasta inte dem är du snäll. Jag kommer och hämtar dem så fort jag kan =) puss

2009-03-28 @ 10:18:03
URL: http://benii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0