Drinkar i solen :)

Då har man klarat av första dagen på jobbet efter semestern. Känns bra! Det var kul att komma tillbaka och träffa alla härliga människor som man jobbar med. Även alla medlemmar hälsade mig varmt välkommen tillbaka :)
När jag kom hem så var det bara sängen som gällde, var helt slut!
Så nu är det dags igen för att köra ett energi pass med Nicklas, är lite nervös vi tränade ju inte alls när vi var i Thailand så nu ska vi se hur detta kommer sluta..hahaha :)

På en mysig restaurang i Samui..






Jag håller redan på att flagna bort all min färg... INTE kul alls!
Vill bara tillbaka hela tiden♥



Nej nu ska jag gå och förbreda mig inför att åka och träna, sedan jobba :)

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åhhhh, jag vill ha en watermelon shake NU!!! PUSS

2009-03-31 @ 13:42:26
URL: http://mariaslife.blogg.se/
Postat av: lotte

välkommen hem sweets! cs på jobbet idag! =)

2009-04-02 @ 07:03:42
Postat av: linnsan

Jag vill också ha en watermelonshake NU!!! Gärna lite värme också :)



Åhhh tack lotte, japp vi ses sötis!



Puss

2009-04-02 @ 07:10:47
URL: http://linnisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0