En dag pa stranden!

Igar blev det en dag pa stranden. Vi var inte nere pa stranden forns vid 11 tiden.. Vi ar sa trotta pa mornarna da vi fortfarande inte kan somna i tid om kvallarna. Jag lanade en luftmadrass och flot omkring pa hela dagen igar, UNDERBART :)
Pa kvallen blev det bara att strosa omkring var tillbaka pa hotellet vid 22 tiden. Tittade lite pa film innan vi somnade..
Idag ska jag se till att vi far byta rum, det luktar avlopp i hela rummet :(  Men det ska nog ga bra, hoppas bara att det finns lediga rum kvar!
Det kanns som om dagarna bara springer forbi nar man har semester, snart ar jag tillbaka pa jobbet och de dagliga vardagsrutinerna igen. Nej sa far jag inte tanka nu, maste se positivt!
Idag blir det ner pa stranden igen hoppas vadret haller i sig!

Vi hors lite senare! Och da hoppas jag att jag kommit pa hur jag lagger upp bilder!!!

Kommentarer
Postat av: Benita

Ja jag är ju de :p Men skönt att du är uppe på benen iaf :) Fan va sugen jag är på att åka utomlands, men får vänta till sommaren :( Det du kan göra är att du kopierar bilderna från kameran och lägger in på datorn du har, då försvinner dem inte från kameran :P pussssss

2009-03-12 @ 13:12:31
URL: http://benii.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hej vad skönt ni har det inte ett dugg avundsjuk.Snö till förbannelse hemma fyyyyyyy. Ha en fortsatt bra semester kram Annelie med familj

2009-03-13 @ 13:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0