Första dagen på jobbet efter semestern!

Då var det dags att strax sätta sig på bussen för att åka till jobbet. Första dagen efter 3 veckors semester i Thiland :) Jag har lite ångest över att vara tillbaka i vardagen igen.. känns lite konstigt.. Vi har ännu inte kommit in i Sverige tiden så när klockan är runt 22 tiden så är vi helt slut. Sen vaknar vi till vid 06.30 och är pigga. Så då tar jag en sväng med Isak och sen kryper jag ner igen för att sussa nån timme till!
Johan har precis fått igång bilen igen med hjälp av startkablar och grannens bil :)

Så nu sitter jag här och försöker ladda med energi innan det bär av till jobbet! Jag gissar att jag kommer vara helt slut efter jobbet... Igår åkte jag in en snabbis för att göra inventering, tog ca 3tim. Men då passade jag även på att ta hem lite papper och läsa igenom och rensa mitt fack så att jag kan känna mig lite uppdaterad!

Nya tröjan och byxorna är på såklart, synd bara att jag inte jobbar i privatkläder..



Ha en fantastisk Måndag :)

Tjing♥

Kommentarer
Postat av: Benita

Kläderna klär dig verkligen :P

2009-03-30 @ 12:40:55
URL: http://benii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0