Framme i Thailand :)

Nu antligen ar vi framme i Thailand!

Resan har gatt bra men ojojoj vad skont det ar att vara framme! Forst sa akte vi flyg i  nastan 7 timmar da andade vi i Doha sedan akte vi i 7 timmar igen och landade i Bangkok. Sedan var det bara att vanta pa att flyget vi skulle aka med ner till  Phuket skulle avga, det blev till att vanta 3 timmar pa flygplatsen. Sen var det 1,5 timmar med det flyget och nu landade vi i Phuket... Varken jag eller Johan knde sova nagonting pa flyget.. Sammanlagt sa har vi varit vakna i nastan 2 hela dygn. Nar vi var framme i Phuket sa var det morgon och hemma i Sverige var det natt sa det var bara att halla igang sa man kunde stalla om sig med tiden. Jag kan saga att vi sov gott den forsta natten!!!

Vi har hunnit gora mycket redan. Vi borjade med att hyra moped det forsta vi gjorde, sen har vi akt in till Patong. Dar gick vi runt och shoppade och drack en himlans massa cider :)
Igar var forsta dan pa stranden, Johan smorde in sig med olja pa overkroppen, han trodde han skulle klara det, det visade sig att han nu ser ut som en krafta hahahaha :) KLANTIG!!! Sa nu ar det AloeVera som galler for att kyla ner.
Efter stranden sa skulle vi aka och spela minigolf men det slutade med cider IGEN och SHOPPING!!! Sen akte vi till Mac och Marias hotell och spelade kort, vi var inte hemma pa vart hotell forns vid 3 pa natten...

Nu sitter jag och vantar pa att Mac och Maria ska komma forbi oss for det ska bli en aktur till en megastor Buddha staty som finns i djungeln.

Sjalvklart har jag tagit massage de 2 dagar jag varit har. For  en och en halv timme massage betalar du endast 40sek :) Jag hittade ett par DolceGabbana Jeans for 350:- passar mig perfekt! Sen att det ar fejk marke bryr jag mig INTE om :)

Nej nu maste jag kila upp pa rummet och gora mig iordning! Jag ska ABSOLUT bli battre pa att uppdatera harifran Thailand.

Ullis jag SAKNAR dig!!!

Benita hoppas att allt ar bra och att du trivs i var lght!

Och alla grannar, ni ar saknade :)

Karlek till er!!!

Kommentarer
Postat av: annapanna

hej godingar!!! hallå hur mkt kan man hinna med på så kort tid??? men man känner ju dig så allt går väl rasande fort...se till att lägg dig ner bruden o njuuuuuut!haha så orutinerat av johan så det kan han gott ha att få svida lite hihihi. Fy fagerlunda vad jag nu är avis har inte känt det förrän nu men projekt spara pengar är nu igång så jag o killarna kommer till SOLEN OXÅ!! hittar du nån schysst singelkille på dina shoppingraider så PRUTA inte! bara att plocka med hem till mig/puss o kram

2009-03-07 @ 22:05:01
Postat av: Ullis

ÅHHH Jag saknar dig med gumman...bara 2 veckor kvar för oss nu!!!



Puss

2009-03-08 @ 18:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0