Godmorgon måndag den 2mars

Nu har jag endast 2 arbetsdagar kvar innan jag har sand mellan tårna! Det är så svårt att förstå att man kommer vara i Thailand på onsdag... Jag vågar knappt tänka på det utan jag tänker bara jobb just nu och försöker fokusera på det. Tänkte börja packa ikväll, kanske dags att göra det.. Men jag är inte hemma förns vid 23 så det får bli nattpackning :) Men det ska nog gå bra jag brukar vara så speedad när jag kommer hem efter jobbet så det löser sig nog!
Funderar på att köra ett pass innan jobbet. Det blir nog SatsPowerStep vid 12. Lite kul att köra något pass denna vecka, jag kör ju imorgon med min PT men gruppträning är också himlans skoj :)
Nu måste jag göra mig iordning!

Ha en fantastisk måndag och gör det bästa utav den♥

Kommentarer
Postat av: your dream closet

jag tycker absolut att flytande eyeliner bara är ett alternativ, mycket enklare att måla. Har alltid använt flytande, och gillar inte fsta eller pennor.

2009-03-02 @ 10:34:24
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Benita

Tack gumman, fan livet är toppen =)

2009-03-02 @ 10:59:03
URL: http://benii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0