Godmorgon :)

Då är det endast 1 arbetsdag kvar innan semester i 24 dagar i Thailand! Underbart♥ Nu har jag ringt och bekräftat att vi är bokade..skönt! Jag vill ju uppdatera er när jag är i Thailand såklart, men undrar bara hur jag ska få med kort på bloggen. Jag vill inte ta med våran dator, och man vill ju inte spara bilder på någon annans. Kanske våra vänner Mac eller Maria har med sig sin. Man kan ju hoppas! Annars så löser jag det på något vis, inga problem. Jag ser dock inte fram emot den långa resan på flygplanet. Man får tom ont i rumpan av att sitta sååå många timmar.

Men nu är det jobb som gäller först. Måste åka in till jobbet tidigare för att göra personalens löner och allt annat smått och gott. Kommer bli en lååång dag... Men förhoppningsvis går kvällen fort då vi har sånt tryck av medlemmar så man har att göra hela tiden.

Igår kom söta Ullis och Miqe förbi jobbet, blir alltid lika glad :) Faan vad jag kommer sakna dig Ullis♥ hur ska detta gå.. Jag ska försöka maila dig och uppdatera min blogg så får vi ha kontakt genom dessa vägar. Hoppas hoppas att vi kommer ses i Thailand.. Men tyvärr tror jag att det blir tajt med tid men vi får se vad som händer!

Min att göra lista när jag kommer hem idag vid 23.00:
♣Packa (Har inte ens börjat..)
♣Raka benen och armarna (äckligt med hår)
♣Städa
♣Bädda rent i sängen
♣Tvätta

Kommer visst bli en lång natt också.. Sen ska vi upp vid 06 för att börja resan mot Arlanda.

Vad jag kommer sakna promenader i skogen med doggisarna...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0