Jag ALSKAR djur!!!

Nar vi var pa varan safari i onsdags sa traffade jag pa varldens sotaste elefant bebis! Jag kunde inte slita mig jag ville bara fortsatta att mysa hela tiden♥ Han var saaa snall. Han hade en ung skotare som verkade bry sig om honom jattemycket, det kanns bra att veta.




Mer bilder kommer senare!
Nu blir det ut i solen och branna lite :) Jag har redan borjat flagna... Det blir val att smorja in sig med brun utan sol nar jag kommer hem hihi :)
Anna och Annelie jag saknar er hoppas ni har det kanon trevligt nar ni festar till det! Men snart ar jag hemma och da far vi boka in en kryssning kanske?!
Benita hur lagger jag upp en youtube klipp?! Jag har en video dar jag matar en tigerunge med nappflaska jag skulle vilja lagga upp det?!

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0