Dagens aktivitet!


Maria har gjort en tatuering som pa svenska star for Karleken overvinner allt! Faan va fin den blev♥

Min alskling och Mac akte saklart till skjutbanan en dag, tyvarr var han som jobbade dar helt dum i huvudet! Men dom fick panga lite ialf och det gjorde att dom blev glada kvallen lang.


Denna sota lilla klanning kopte jag for 50sek. Kommer vara skon i sommar pa landet!


Vi var och kaka pa en lite finare restaurang igar och helt plotsligt far Mac kramp i vaden och borjar stretcha ut den.. vi kunde inte sluta skratta hahaha!!!


Vi bestallde in supergoda bruschetta med mozzarella och parmaskinka och ovanpa kunde man ha tomater med god dressing!


Vi fick vanta i en och en halv timme pa maten och vi borjade bli javligt hungriga!!!


Nar vi kommer hem sa ar vattnet ur funktion sa det blir till att ga och kopa vatten i affaren och jag fick tvatta bort sminket i en liten skal hahaha ja man far vara lite pahittig ibland!



Vi var pa safari idag men jag lagger upp bilder imorgon. Nu blir det kak med Mac och Maria, ar vralhungrig!

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Tove

Vad mysigt ni verkar ha det, jag är inte ett dugg avundssjuk! Puss / Tove

Ps. Jättefin klänning

2009-03-18 @ 14:45:30
Postat av: linnsan

Hej Tovsan det var langesedan...

Vi har det kanon men vadret kunde vara battre..regnar typ varje dag!



Puss

2009-03-18 @ 17:22:32
URL: http://linnisaksson.blogg.se/
Postat av: annapanna

trist med vädret för er men här börjar våren kika fram..sol 2 dagar på raken!!! Vill bara säga att vi kommer sakna dig på lördag då blir det drinkparty med smarriga tilltugg hos mig o utgång för tanterna men anar att drinkar får du väl så det räcker o god mat äter ni ju...puss o kram

2009-03-19 @ 08:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0