Kortspel!

Igar bjod vi hem Mac och Maria till oss pa kortspel. Jag hade varit och kopt lite dryck och tilltugg. Sa vi dukade upp pa varan balkong och tande varmeljus overallt. Men da kom agaren och var vansinnig och sa att vi absolut inte fick ha varmeljus for da kunde det borja brinna. Sa det slutade med att vi hade 2st ljus pa bordet om vi lovade att aldrig lamna ljusen.. Jakla surgubbe!
Vi spelade Tecknet, ni vet det dar kortspelet da man ar tva och tva och ska fa sa fort som mojligt 4lika kort och gora ett tecken och sedan sla pa korthogar och samla poang. Hursomhelst sa var det fruktansvart roligt och Johan som aldrig har spelat det innan blev vansinnig over att vi forlorade... Ovanligt? Nej!
Men vi andra skrattade och hade svinkul att att han var sa frustrerad. Nar vi avslutade kvallen sa sa Johan att han ALDRIG skulle spela detta dumma kortspel igen!
Imorse sa vaknade jag av att Johan vackte mig och sa: Jag tror jag vet deras tecken! Fy faan vad jag skrattade! Sa nu helt plotsligt vill han spela igen for vi MASTE vinna engang ialf!


Annelie, jag har inte hittat nagon klanning annu, finns inte sa mycket snyggt att kopa :) Finns mest solglasogon, skor och vaskor.. Men vi ska vara i Bangkok i tva dagar och shoppa sa da kanske jag hittar nagot!

Oscar faan vad kul att hora av dig! Perlan ar sur over att du aldrig svarar pa hans mejl hahahaha :)



Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej visst är kortspelet kul.spelade själv fösta gången med handbollstjejerna.Ha det gått tänker på er.kram ANNELIE MED FAMILJ

2009-03-22 @ 23:49:26
Postat av: annelie

Hej visst är kortspelet kul.Spelade första gången med handbollstjerna och dom skrattade så gott åt mig.TÄNKER PÅ ER KRAM FRÅN ANNELIE MED FAMILJ.Vet inte om det blev skickat två gånger?

2009-03-22 @ 23:57:11
Postat av: annelie

Hej visst är kortspelet kul.Spelade första gången med handbollstjerna och dom skrattade så gott åt mig.TÄNKER PÅ ER KRAM FRÅN ANNELIE MED FAMILJ.Vet inte om det blev skickat två gånger?

2009-03-22 @ 23:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0