Hemma kväll...

Var på ICA och handlade schampo och duschcreme inför resan. Jag vill alltid ha ett litet lager med mig. Jag och Johan kan ju hitta på lite konstiga saker ibland och i lördags kom vi på att vi skulle ha lukttävling. Johan tog fram alla herr duschcremer han kunde hitta på ICA och jag skulle blunda och säga vilken som luktade godast. Och det blev denna axe på bild. Brukar avsky axe men uppenbarligen så luktade den ju godast denna gång..


Vi tog oss en liten drink och myste upp oss i soffan för att sedan titta på melodifestivalen :) Men Johan tyckte drinkarna var lite tråkiga så han började att lägga ner godis i sin.. Och helt plötsligt så hade jag en godisnapp i min, helt ok smak men inte att föredra. Men kul hade vi!


Sen knackade det på dörren och där ute står min granne Emelie och hennes vänner. De ska på maskeradfest! Så jäkla kul att de titta förbi innn de drog vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0