Måndag kväll!

Inser nu att jag inte är 100% säker på om vi har biljetter till Thailand.. Oups!!! Jag tror det men jag måste ringa imorgon och höra efter. Jag har nämligen fått bekräftelse på min mail men om den är godkänd eller inte vet jag ej. Men det är som vanligt med mig, ute i sista sekund.. Inte undra på att man är sönder stressd och har hjärtat i halsgropen för jämnan. Men det är ju så mycket att hålla reda på..
Nu ska jag bara försöka att ta det lugnt och sova för jag kan inget göra just nu ändå. Dom öppnar inte förns vid 09 imorgon.
Min granne Benita ska sova i vår lght medans vi är borta. Känns jättebra då den inte kommer stå tom. Så hon har precis varit här och fått instruktioner om hur våra tv fungerar, mycket viktigt :)

Johan har varit och lämnar Isak till mina föräldrar idag. Känns jättekonstigt och tomt redan.. Jag och Johan saknar honom massor, hur ska detta gå i tre veckor♥



Sussa sött♥

Kommentarer
Postat av: lotte

åh finaste..va mysigt!

2009-03-03 @ 07:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0