Matforgiftad INTE kul!!!

Anledning till att jag inte skrivit igar ar att jag legat dackad i sangen pga matforgiftning!!! Vi var och at pa en svansk restaurang och bestallde in tre rattersmiddag. Det var supergott men uppenbarligen INTE ok. Jag vet att man inte ska ata vasterlandsk mat nar man ar i Thailand utan man ska forsoka halla sig till deras egna mat. Anledningen till det ar att dom inte vet hur dom ska laga var mat. Nar jag kom hem sa kastade jag av mig kladerna och sprang in pa toaletten. Dar spydde jag ner hela toaletten och mig sjalv. Medans jag spydde sa skrek jag pa Johan att han var tvungen att komma in och hjalpa mig. Sota Johan duschade av mig samtidigt som jag lag over toaletten och spydde. Vi hade inga handdukar som vi kunde kyla ner sa vi tog Johans kalsonger (rena saklart!) och la in i frysen for att sedan lagga pa min panna for att kyla ner mig. Han gick och kopte vatten och yoghurt. Sedan sa akte han till ett par vi kanner for att hamta ingefara vatten. Han gjorde ALLT for mig♥
Han andrade temperaturen i rummet. Jag ville ha varmt sedan kallt osv... Nagra timmar senare sa fick jag magknip, jag onskar inte ens min varsta fiende den smartan som jag hade igar. Jag skrek och grat nar magkniperna kom!!! Jag drack sammanlagt 2dl vatten igar. Sa idag ar jag inte kaxig i kroppen.. Kanner mig svag som faan. Men jag kan ialf ga till stranden och tur ar val det! For jag har inte tid att bli sjuk nu...

Tjing!!!
Jag ska lagga upp lite bilder ikvall sa ni far se hur vi har det :)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Men söta Linn tycker så synd om dig...puss

2009-03-11 @ 08:55:10
Postat av: Benita

Gumman då :( usch va tråkigt, hoppas att du mår bättre nu och får i dig lite näring. puss på er

2009-03-11 @ 14:36:43
URL: http://benii.blogg.se/
Postat av: Kelly

Men kära granne...Du måste ta han dom dig där nere...;)...Hoppas ni har det underbart...Massa kramar

2009-03-12 @ 23:00:03
URL: http://theonekelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0