Regn och sol!

Gick upp vid 9 imorse for att springa ner till poolen for att njuta av solen :) Sen gick jag tillbaka vid rummet och hamtade vaskorna for att stalla ner dom i Kenny och Mickes rum for vi maste checka ut vid 11. Precis nar vi stallt in vaskorna kom varldens regnskur!!! Sa det var bara att vanta ut regnet genom att titta pa tv, men jag somnade till istallet, skont! Men nu ar det stralande solsken och det ar frukost dags, har matt illa hela morgonen och har darfor inte kunnat fa i mig nagot men jag maste prova for att fa energi! Sen snabbt till stranden for att fa den sista gnutta solsken innan vi aker :)

Sahar sag det ut imorse... Lite oversvamning kan man saga och en timme senare ar det stralande solsken!


Vi hors i Bangkok♥


Kommentarer
Postat av: annelie

Hej ja vad säger ordspråket efter regn kommer solsken.Njut nu av sista dagarna,för här hemma är det kallt 5 minus i morse.kram ANNELIE MED FAMILJ

2009-03-25 @ 09:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0