Safari

Jag har massor med bilder ifran varan Safari tur. Men jag lagger upp dom nar jag kommer hem till Sverige. Det kommer ta alldeles for lang tid om jag ska beratta lite kring varje bild. Sen har jag ett videoklipp nar jag matar en tiger bebis och den vill jag lagga upp i samband med alla de andra bilderna :) Sa jag kommer fortsatta saklart att uppdataera minst en gang om dagen som vanligt men jag vantar med Safari turen :)

Har sitter min alskling med varldens sotaste tiger bebis. Efterat var det sa obegripligt att forsta att man har hallt i en och matat.

En fantastisk upplevelse!!!



Vi ville ta med den hem :) En liten kompis till varan sota Isak♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0