Samui

Nu har vi flugit till on Samui. Tog ca 45min ifran Phukets flygplats. Det var ett propellerplan sa lite skraj var jag allt :)
Vi har checkat in pa ett hotell som ligger precis vid stranden. Sa utsikten ar fantastisk! Hotellet ar kanonbra, vi har en stor balkong och glas skjutdorrar sa vi kan se ut men ingen se in, lite roligt :) Daremot sa har vi lite hard sang bara men betydligt battre an varat forra rum... Nar vi lamnade det forra rummet sa var det oversvammning anda ifran toaletten till varan sang, stackars agarna som maste riva vaggar och styra upp kan inte vara kul!
Men nu ar det nya tag som galler har pa on Samui!
Imorgon hoppas vi pa bra vader och lite utforskning pa stranden. Det verkar vara mycket mer ordning och reda pa denna o an pa fastlandet, det gillar jag. Mer ungdommar ocksa. Vi har atit pa en mysig restaurang dar vi tog tva shakes varav Johan sa klart bestallde choklad och cookie shake och jag sjalv tog vattenmelon och jordgubbar till det blev det en varsin kycklinghamburgare, smarrigt! Notan pa det blev ca 80sek. Det var dyrt men nangang maste vi lyxa till ocksa! Vi ar vana nu att ata for ca 15-30kr. Det ar sa sjukt bra priser i Thailand :) Ikvall blir det bara att ga tillbaka pa rummet och se nan film da det regnar ute sa det blir inte att ga runt pa marknaden ikvall det tar vi en annan dag!


Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0