Sista kvallen i Samui

Da har vi kommit fram till sista kvallen i Samui. Sa nu blir det att ga hem och gora sig iordning sen sa kommer vi mota upp Johans lagkompisar for att ata och dricka nagra drinkar. Ska aven passa pa att kopa en sista troja har innan vi aker imorgon. Men jag tror nog att jag skulle behova sova nan timme innan, solen tar pa ens krafter...
Jag hoppas att varat hotel i Bangkok har battre sangar an dom vi sovit i nu. Det ar som att ligga pa en planka...
Johan har hittat en kanonbra hotell som ligger endast 15min ifran MBK, det stora shoppingcentret som jag kommer befinna mig i 2 dagar :)

\Nej nu blir det att ga tillbaka till hotellet och slappa lite..om jag kan! Vill ut och shoppa lite istallet tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0