Sista kvallen med Mac och Maria i Samui :)

Idag ar det sista kvallen med Mac och Maria innan vi traffas igen i Bangkok. Det kommer bli en kvall med mycket skratt kanner jag pa mig! Forst ska vi ata pa en restaurang och sedan blir det balkongen med kortspel och lite dricka!
Idag har vi vaknat av att de bygger ett nytt hotell precis bakom varat..en jakla borrmaskin och en sag har stort oss sedan 07.30..SUCK! Sa de var bara att ga upp och borja gora sig redo for stranden. Men forst skulle vi hamta lite tvatt, det ar jakligt bra med Thailand.. Man lamnar in en pase full med tvatt sedan sa far man tillbaka den nagra timmar senare rent och struket! Det kostar ca 10sek per kg! Mycket bekvamt och bra :)
Vi har legat ca 7 timmar pa stranden idag, sen lanade vi en luftmadrass som vi flot omkring pa mysigt!
Nu nar jag kommit tillbaka till hotelet marker jag hur rod jag blivit..och jag flagnar annu mera! Sa nu har jag kopt en svamp sa jag kan forhoppningsvis ta bort lite dod hud och hinna fa ny farg innan jag kommer hem.

Sahar ser min brannu ut just nu.. Knallrod och vita pattar...hahahaha :)

Vi har precis kommit hem ifran dtranden och passar pa att vila upp oss innan kvallen!


Knackade pa hos Maria och dar stod hon och gjorde iordning sig, hon ar fin min Maria♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0