Sista soldagen!

Da var det sista dagen i Samui idag. Vi aker ifran hotelet kl15.30 och planet gar 17.15 mot Bangkok. Forhoppningsvis sa kommer jag hinna traffa min fina van Ullis en snabbis pa Samuis flygplats. Da hon och hennes kille kommer precis innan vi ska aka ivag. Jag hoppas hoppas hoppas att jag hinner fa lite energi ifran henne och att jag kan ge lite energi at henne :)
Val framme i Bangkok sa kommer vi aka direkt till hotelet for att checka in, vi vet inte om vi ska ga nan runda pa stan eller om vi bara ska mysa pa rummet pa kvallen, vi far se hur vi kanner oss nar vi kommer fram!

Igar sa gick vi ut och at med Johans vanner sedan blev det kortspel pa balkongen med lite dricka. Men tyvarr sa borjade jag ma illa och gick efter ett tag upp pa rummet for att kurera mig och sova. Medans Johan och hans tva vanner gick ut en svang och festade till det. Men min alskling kom hem vid 3 tiden da de andra killarna hade fatt napp och da var det inte lika roligt langre for min sotis.. Men dom hade haft en jattetrevlig kvall.



Vi hade verkligen en kanonkvall med kortspel och fy faan vad roliga killarna var. Vi snackade och skrattade kvallen lang! Harligt med lite ny energi det behovde vi :)

Tack Kenny och Micke for att ni bjuder pa er sjalva och ar sa fruktansvart positiva manniskor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0