Snart...

Nu är jag hemma efter en väldigt lååång dag på jobbet. Det mysiga på denna dagen var att våran ventilation dog.. Det var som i en bastu minst sagt! Det var så mycket papper som jag skulle hinna få klart så jag hoppas nu verkligen att jag fått med allt. Jag tror det :)
Nu blir det till att packa som gäller..Jag har faktiskt ingen motivation att börja ta tag i det. Jag vill bara in i duschen och sen SOVA. Men det går ju ej.. Det får jag försöka göra på planet. Kom på att jag måste leta efter öronproppar, det är ett MÅSTE på sånna här långa turer. Hoppas verkligen att jag hittar ett par ialf!
Tränade med Nicklas idag, vi körde igenom hela kroppen och det KÄNNS :) Härligt!

På vägen hem började jag känna av min hals igen, tror jag fått halsfluss IGEN. Bra tajming. Det blir till att gå till doktorn och apoteket i Thailand på en gång. Fatta hela semestern kan ju bli förstörd, faan så typiskt!

Nej nu måste jag in i duschen..

Tjing♥

Kommentarer
Postat av: Alexia

Hej tjejen! Hoppas ventilationen funkar idag, när jag ska köra mitt spinningpass :/

Körde ett afropass utan luftkonditionering i tisdags... My God, gissa om det blev HETT! Nästan tropiskt ;)



Nu har du min bloggadress också.

Sköt om dig, ses snart! Kram

2009-03-05 @ 11:53:31
URL: http://pixalexia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0