Stranden och polen heeela dagen!!!

Jag vill visst vara hemma hos dig Anna och dricka drinkar med pantertanterna! Men det far bli fler ggr :)
Idag har jag bara legat vid polen och stranden fran kl.10-17. Antligen har vi haft sool!!!

Sjalvklart sa har jag en melondrink i handen, den ar fantastisk! Och Nicklas den har ingen alkohol i sig, bra va :)


Att ha denna utsikt nagra veckor till skulle latt fungera!!! Jag vill INTE hem!!!


Igar satt vi vid ArkBar och at och drack smarriga drinkar!



Vi slappte sedan ivag en onskelykta. Vi onskade att vi hittar en bra lght hahaha :)

Nej nu ska vi ivag och ata och jag maste till hotelet for att gora mig iordning.
Skriver mer senare.

Puss♥

Johan borjade leka lite efter nagra drinkar..

Kommentarer
Postat av: Benita

Skönt att ni äntligen fick sol =) När är det ni kommer hem?? Blir förvirrad på alla dessa dagar :p hihi pusss puss

2009-03-19 @ 13:20:05
URL: http://benii.blogg.se/
Postat av: Ullis

Åh vad skönt det ser ut!!!

Hämtade ringarna igår...såååå fina.



Puss

2009-03-19 @ 14:37:34
Postat av: Wicky

WOW vilka fina tatueringar!!

Kan du inte visa upp dom, närbild eller va man säger... så man ser tydligare??

2009-03-20 @ 07:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0