Tatueringar!

Sjalvklart kan jag visa upp mina tatueringar. Jag har 5st for tillfallet och vill ha en till pa armen. Jag ska be Maria ta kort pa dom sa lagger jag upp dom imorgonbitti! LOVAR :)


Kopte en sot liten fotlank pa stranden...

Vi var vid ett fantastiskt vattenfall!


Och Johan skulle saklart borja att utforska vattenfallet lite val mycket, tillslut nar Johan borjade komma upp pa hog hojd borjade varan guide skrika och ropa ner honom. Dar uppe fick han inte vara hahaha :)

Pa stranderna sa gar det omkring massor med killar som har olika djur. De vill att man ska halla i djuret och dom tar ett kort, sedan sa far du betala for kortet.
SNALLA GOR INTE DET!
Djuren ska vara i djungeln och ma bra INTE pa en strand bland folk!
Vi ska inte utnyttja djuren for att fa pengar!!!!!!
Ullis LOVA mig att INTE ta kort med dessa djur nu nar du ska hit!




Kommentarer
Postat av: Wicky

Wiiiiee!

Nu blir jag glad!

Blev så nyfiken på va du hade för några tattoos...

själv har jag...

räknar

en thai - gjord med bambu - på foten... en annan på insidan benet - en text på höften gjort med bambu - revbenet och ländryggen... 5st.

2009-03-20 @ 17:00:54
Postat av: Ullis

Självklart ska jag inte göra det...tycker det är såå hemskt...idag kvar nu....

2009-03-21 @ 07:54:14
Postat av: Ullis

Självklart ska jag inte göra det...tycker det är såå hemskt...idag kvar nu....

2009-03-21 @ 07:55:00
Postat av: oscar

halsa johan att borjar se lite tjock ut.. haha

2009-03-21 @ 22:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0