Tsunami?

Ojojoj vad radd jag var inatt!
Jag och Johan vaknade av att hela huset som vi bor i skakade. Vi sprang ut pa balkongen for att se vad som pagick. Det oste ner regn (nar det regnar i Thailand sa ar det som om hela himlen oppnar sig pa engang!!!) och blixtrade. Blixtarna lyste upp hela havet och askan dundrade och gjorde att huset och fonstrena vibrerade varje gang. Eftersom det var ett sant tryck sa trodde vi att det skulle bli en ny tsunami! Och vi bor precis vid stranden!!! Nar vi tittar ut sa har hela undervaningen packat sina saker och star utanfor och vantar med sina packningar. Pa stranden springer vakter omkring.. Vad faan ska vi nu tro?! Ska vi packa? Ska vi springa in till Mac och Maria som kanske inte har vaknat av ovadret? Men vi vantade och jag satt och raknade mellan blixten och askan for att se om den var pa vag ifran oss eller inte. Men tack och lov sa var det pa vag bort! Jag har nog aldrig varit sa radd som jag var inatt... Fy faan vilken obehaglig kansla. Sedan sa lugnade allt ner sig och vi kunde sussa sott efter ca 2 timmar.
TUR att jag har min alskling brevid mig som kramade mig hela natten igenom♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0