Underbara Soliga Söndag!

Ullis kom och lämnade sina små charmtroll till mig vid 11 imorse! Vi började att gå en sväng med Isak. Minos höll i kopplet hela vägen, han är sååå duktig. Sen blev det självklart en liten paus i lekparken :) Det var ju även strålande solsken hela dagen så att promenera ute var ju underbart♥




Ellie hittade mina silverkedjor runt ljusen som hon gjorde till vackra halsband♥


Jag har ju inga leksaker hemma så jag visste direkt vem jag skulle vända mig till! Nämligen grannen Anna, så jag tog med mig kidsen och knackade på. Mycket riktigt så börja Anna att packa en kasse full med leksaker. Dom fick tom Hulken och Dinosaurie kläder som dom sprang runt i. Vilken tur att man har så fantastiska grannar som ställer upp! Minos hittade gitarren och rockade loss :)



Självklart blev det en massa mys med Isak♥♥♥




En kanonbra Söndag med massor av bus och lek!
TACK söta Anna för alla leksaker och filmer♥ Guld värt!

Saknar dom redan mina sötisar...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0