Ännu en måndag...

Sådär ja då har ännu en måndag sprungit iväg.. Det är alltid skönt när måndagen är avklarad! Dagen började bra då jag tog en skön promenad med Isak och Aila. Sen var det dags för frukost med min älskling. Vi hann tom se en film innan jag åkte till jobbet.
Jag hade en sån jäkla bra energi idag! Dagen gick fort och vi hade riktigt kul på jobbet.

Hittade den nya H&M katalogen hemma, började genast att titta runt. Hittade dessa godingar..

Denna är inte ny men så jäkla bra! Det blir en täckande yta på huden.
Bronze puder ca60:-

Har tipsat om den förut men det skadar aldrig att påminna :) Ta en stor borste och ta på armarna och brösten. Det blir som ett tunt lager skimmer! Varför inte benen också :)
Bronze Puder ca 79.50:-

En ny bodybutter.. Doftar sommarfräscht!
Ca 39.50:-

Små söta duschcremer, perfekt att ha i resväskan!
Fruktiga dofter ca39.50/st


Åhhh dessa vill jag ha!!!
Fyra olika kroppssprayflaskor med fruktiga dofter. Även dessa är perfekta för att ha med i resväskan!
Ca 39.50/st


Ja det blir nog till att göra små beställningar snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0