Bajs och Kiss ljus ???


Nu har jag äntligen kommit hem till nkpg och mina fina föräldrar♥

Tågresan gick bra och Isak sussade gott på filten jag tagit med mig och lagt vid mina fötter.
Min kusin Annika och hennes pojkvän Olof kom senare på kvällen och vi åt ceasarsallad och drack rödvin, supertrevlig♥
Väl hemma så började jag att städa och fixa. Sen upptäckte jag och mamma att vi glömt köpa ljus! Mamma älskar ljus lika mycket som jag :) Då kom jag på att vi kunde ta doftljusen ifrån badrummet och ställa i vardagsrummet! Men det tyckte inte mamma för Annika var har i förra veckan och då kan hon ha sett att dom ljusen stod i badrummet och då kan vi absolut INTE ha dom i vardagsrummet. Men snälla mamma..vem bryr sig? Nej vi kan inte flytta ut ljusen till vardagsrummet dom har ju stått inne i badrummet, det känns ofräscht säger mamma. Jag bara står och skrattar i detta läge hahahahaha:) Men söta mamma det är ju inte precis så att någon har bajsat och kissat i ljusen! Så jag tar ut ljusen och ställer dom i vardagsrummet och 5min senare bär mamma tillbaka dom och där får dom stå sedan resten av kvällen.

Bajs och kiss ljusen hihi :)


Mamma och Pappa har varit i England för några veckor sedan och hälsade på vänner. Dom hade det supertrevligt på resan♥ Mamma förälskade sig i märket: Molton Brown. Dom tillverkar skönhetsprodukter. Så mamma köpte schampoo, tvål, lotion i alla dess olika dofter. En av dom luktade ingefära och var helt fantastisk!


Tvål och lotion vid handfatet ifrån Molton Brown. Tvålen var helt underbar, den bara smälte i handen och var superlen, me like♥ Ni kanske börjar förstå nu varifrån jag har fått mina tvål och lotion skador hahaha :)


Ska googla på märket och se om man kan beställa... När min kusin Annika får se att mamma har Molton Brown produkter så blir hon genast glad. Annika har nämligen bott i Englad under en period och då fick hennes vän jobb på just en Molton Brown butik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0