Röd dag med sol :)

Godmorgon! Idag hade jag det lyx..sov till 06.30! Vi öppnade inte förns 08 idag pga att det är en röd dag. Superskönt!!!

 
Igår kom Martina in på jobbet och lämnade ett skvallertidning och 2 små chokladbitar till mig. Jag trodde först att jag skulle hålla i dom åt henne medans hon skulle träna med icke, det var till mig! Hon sa att hon ville ge det till mig pga att jag alltid ger ett sånt trevligt bemötande i receptionen och för att jag är den jag är! Gissa hur glad jag blev :)

Tack snälla Martina, jag blev verkligen jätteglad♥

Sen var det dags med en lunch med Ullis, lika trevligt som vanligt♥

Nej nu är det jobb som gäller, hörs sen :)

Njut av solen och en ledig dag (för vissa hihi )


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

så lite så:)

2009-05-23 @ 00:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0