Dubbelbegravning...


Då har jag varit på min första och förhoppningsvis sista dubbelbagravning. Det är min mormor och morbror som har gått bort med 3 veckors mellanrum.
Begravningen var helt fantastisk! Bra musik och vackra blommor. Stämningen låg i luften. Det är många känslor som sätts igång när kyrk klockorna börjar ringa och musiken sätts på. Man tänker på de personer som gått bort, man tänker på hur det nu kommer bli, sitt eget liv och framtid. Ja mycket att tänka på och mycket sorg men samtidigt lycka.



Blomkransen ifrån oss i familjen!
Så fantastiskt underbar♥


Vi lade en ros på varje kista inne i kyrkan, sedan när dom bar ut alla blommor så hade dom lagt alla de rosorna i en form av ett hjärta tillsammans med de andra buketterna. Jättefint gjort!



Jag och min älskling på väg till begravningen♥



Min yngsta storebror♥



Tack Liw du sjöng fantastiskt♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0