Energi dag, whiii :)

Tjingeling!!!
Idag har jag varit uppe sedan 07.00, började med en härlig promenad med min söta hund Isak♥. Sedan var det dags att äta lite frukost för att sedan bege sig till jobbet för lite träning. Tog ett spinningpass vid 12 med Camilla, fy faan va grymt duktig hon var. Energin var i topp och ALLA i salen hängde med + att låtarna som hon hade mixat ihop var helt galen bra!!! Sen var det dags att köra lite träning med min PT Nicklas, härligt att han sa att det skulle bli ben träning :) Men det var bara att bita ihop och köra. Jag tog 90kg i 3x6rep i raka marklyft :) Jag är väldigt stolt! Så man kan säga att jag nu hade laddat min kropp med hur mycket bra energi som helst. Sen var det dags att jobba. Vi hade besök idag av våran regionchef. Han kollar ALLT i gymmet, han ställer även frågor och bockar av på sin lilla checklista. Han kom även till mig och skulle se om jag hade koll på min reception. Jag var supernervös över hur det skulle gå... Men duktiga jag klarade av alla frågor och kunde mina siffror och vart vi hade alla pärmar osv. Han bara skrattade tillslut och sa: Linn du kan allt om receptionen + att du har det jättefint ordnat runtomkring dig! YES!!! tänkte jag för mig själv, nu kan jag andas ut... Berättade sedan för min chef hur det gick och hon var stolt över min prestation och jag fick högsta poäng.
Så idag går jag med högt huvud ifrån mitt jobb :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0