Full smockad onsdag..


Ja då var det onsdag morgon och som vanligt varje onsdag är jag supertrött! Idag har jag fullt i min kalender..

♣ Jobba till 14.00

♣ Träffa Ullis♥ och äta lunch

♣ Sola medans jag ska vänta på Nicklas innan vi ska träna 15.00

♣Sola igen innan jag ska träffa Ida vid 17.00

♣ Sen hem och sussa för imorgon är det jobb igen som gäller!



Igår så hade jag en liten tävling i min lilla reception. Jag och Markus skulle tävla om vem som kunde sälja mest  shakes. Jag missade med EN shake!!! SUCK... Så nu får jag hitta på något litet pris till honom. Men faan va kul vi hade, båda var taggade till max!
Träffade min Lisa på muskel passet igår också, det var evigheter sedan! Hon är ju nykär och allt vad det innebär så hon gnistrade och sprutade av glädje♥!

Kan säga att det känns i min kropp efter muskelpassett igår, skönt :)



Tjing sålänge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0