Godmorgon regn onsdag...


Jaha då var det dags igen med regn.. Typiskt Sverige väder! Det är så mycket lättare att gå upp när solen skiner in och det är vår i luften. Men när det regnar och är mulet så får man leta efter energin och plocka fram den så att man inte deppar ihop!

Tips: ♥ Sätt på peppande musik och HÖJ volymen!!!
♥ Ta fram sminket och gör dig fin!
♥ Hitta snygga kläder som är bekväma!
♥ Ät en god och lååång frukost!
♥ Försök gärna att ta en promenad med musik i öronen, att komma ut i luften är alltid bra och givande!


Mina planer idag:

♣ Handla frukt och nötter till mötet som jag håller idag för min personal

♣ Träna muskelpasset (fast jag hinner bara 45min)

♣ Ha p-möte med rec personalen

♣ Jobba till 22.15

♣ Hoppa i sängen ska upp 04.45..suck!


Kommentarer
Postat av: Benita

Hej gumman, hoppas det är bra med dig efter omständigheterna. Jag tror vi får skjuta upp våran träning till nästa vecka då jag har en skadad man hemma och vill inte lämna honom ensam =(

Puss på dig

2009-05-19 @ 22:35:06
URL: http://benii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0