Godmorgon regn regn regn...


Då var det regn IGEN!
Att det aldrig tar slut... Men inte ska man deppa ihop för det inte :) Det är nästan bättre att jobba dessa dagar för då känns det inte som om man förlorar "tid". Är det fint väder ute så vill man ju vara ledig och hitta på en massa saker. Är man ledig och det regnar så blir det ju automatiskt film och mys i soffan, inte för att det är fel men ja ni förstår vad jag menar.

Hade mitt receptionsmöte med min personal igår, det gick KANONBRA! Jag tog upp alla mina punkter som jag ville gå igenom och sedan så var ordet fritt. Alla var nöjda och vi kunde komma på lite nya saker som gör att det kan underlättas på arbetsplatsen.

Idag kommer Ullis♥ och lunchar med mig! Whiii, kul att se henne igen det känns som längesedan med det var bara några dar hihi :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0