Godmorgon röda lediga dag!

Fast jag är inte ledig..
Ska träna ihop med Nicklas vid 14 idag, enligt honom så ska vi köra TUNGT! Bara att han sa det så blir jag skakis i benen och känner att jag blir svag..men han brukar ju kunna puscha mig så att jag klarar av det ialf! Han är BÄST :)

Igår var jag och mitt ♥ ute och sprang i skogen. Tog faktiskt en lite extra runda..kände att jag behövde avreagera mig lite. Ett jäkla bra tips faktiskt till er! Ut och spring eller jogga om ni känner frustration över något. När man kommer tillbaka har man genast lugnat ner sig en aning.

Efter träning blir det lunch med Ullis och Miqe, sen drar jag och Ullis till min vackra vän Liw. Hon har en egen makeupstudio och där ska Ullis få nya fina ögonfransar! Ska ta kort så ni får se självklart♥ Sen ska jag pasa på att färga och plocka ögonbrynen eller jag menar ju såklart att Liw ska få fixa, she is the expert!

Sen undrar jag om Liw ska följa med mig hem och mysa eller om det blir amerikansk fotbollsmatch.. Hmmm det återstår att se..

Det blev ingen eld för mig igår. Det blev städning och film mys med mitt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0