Godmorgon sega torsdag..


Då var det torsdag igen och min arbetsvecka är slut efter 14.00 idag, skönt! Igår hade vi medlemskväll och bodyshop och Aloe Vera var här och delade ut lite produkter :)
Tog med mig en till mig och en till Johan♥


Innehållet:
♣ Kylande fotkräm ♣ Bodybutter ♣ Duschcreme ♣ Ansiktskräm


När jag är på ICA eller andra lite större matbutiker brukar jag alltid slinka in på den avdelningen som har ljus, hushållsprodukter jka ni vet där man kan hitta lite smått och gott. Där hittade jag denna gång söta muffinsformar. Jag kommer hem och visar Johan och hans svar blev: Men älskling du har ju aldrig bakat muffins!?
Attans..det har jag ju faktiskt inte och det lär nog dröja också... men men nu har jag ialf formar hemma ifall jag får lust att baka :)


Tjing♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0