Godmorgon soliga torsdag!



Har nu sett en av de färdiga bilderna på mig som kommer vara med i tidningen..kul kul :) Men jag vet inte riktigt när den kommer komma ut ännu.. Men återkommer såklart när jag vet!


Efter jobbet idag kommer jag att åka till Ullis♥ för att mysa lite :) Kanske blir det träning också.. Måste komma igång med den nu ordentligt har slarvat sedan vi kom hem ifrån Thailand. har endast tränat med min PT och varit ute och sprungit några ggr. Ska försöka springa MINST 4ggr i veckan och träna 1pass med Nicklas i veckan och hinna med lite olika gruppträningar som jag var så himlans duktig på att gå på förut! Nej SKÄRPNING på mig...


Vem vill inte ha dessa söta skor..synd att de är barnskor..
Finns på www.have2have.se  ca 180:-

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0