Ingen sol här inte...

Åhhh jag vill till sooolen NU!
Typiskt att man måste jobba just en sånhär fantastisk dag. Våra medlemmar ringer och avbokar sina pass en efter en.. Dom ligger och solar och äter glass som alla andra. Men som sagt jag får hoppas på det bästa att det även blir sol i 2veckor till för då kan jag vara ute och njuta♥

Jag kommer ha semester from onsdag så dagarna innan är fullspäckade för mig. Jätte mycket jobb och ta hand om och sen packa inför att åka till landet.

Nej nu måste jag återgå till jobb och att göra löner..suck! Men snart kan jag bocka av det på min att göra lista :)

Fortsätt njut i solen och av fantastiska sommar Sverige♥



Kyss♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0