Mitt Paradis!


Välkomna till mitt paradis!



Här är våran gäststuga. Det finns toa och verkstad och ett gästrum. Men i sommar ska vi rensa ur förrådet och göra ett gästrum till så att fler kan stanna kvar :) Sen håller pappa på att bygga ett nytt verktygsförråd bakom huset där vi även förvarar brädor m.m


Varje år rensar vi bort ris så att björkarna kommer fram mer så att tomten upplevs större. Min pappis älskar nämligen björkar och vill gärna att dom ska synas :)


Dags att rensa ogräs och plantera nytt inför sommaren!


En ny brygga byggs upp av pappis! Den gamla har vi haft för länge nu och isen bryter sönder den varje år. Så nu kommer vi få en stor och rejäl ny brygga!






Hittade Johan sittandes och spela spel på ena gaveln. Förra året byggde pappa och Johan denna altan på ena gaveln. Vi kommer fortsätta bygga runt om hela huset.


Utsikt från matbordet!


Utsikt från vardagsrummet!


Här känner jag mig lugn, lycklig och jag fylls med energi♥

Kommentarer
Postat av: Ullis

Åh vad mysigt lämhtar tills vi kommer och hälsar på <3

2009-05-24 @ 17:04:08
Postat av: Kelly

Herre min skapare vilket place!!!Lite avis blir jag när jag ser det där...:)...Hoppas att ni har haft det underbart!!!Kraaaam

2009-05-25 @ 21:02:30
URL: http://theonekelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0