Äntligen har jag träffat min Idapida :)

Grannen Markus kom förbi häromdagen och myste med Isak♥


Nu för tiden så hinner inte jag och Johan träffas så mycket och kommer heller inte göra det på ca 3veckor... Så detta är vad jag ser av Johan under denna tid. Han jobbar natt och kommer hem och däckar, jag går upp tidigt ja helt enkelt vi går om varandra hela tiden kan man säga... Men söt är han och Isak trivs då det är nästan alltid någon hemma :)


Det är ju min namnsdag idag (första gången på 25år som mormor inte ringer och grattar mig, kan inte förstå att hon är borta..känns inte bra! Oups nu började jag visst gråta...) och inte hade Ullis missat det inte :) Nej mitt på lunchen idag så får jag en liten present (som vanligt)  i en jättefin presentpåse!
I påsen så fanns det en superfin tväl som luktade fantastiskt och en lotion såklart. Har redan börjar smörja in mig med den nya lotionen♥



Tusen TACK Ullis♥ Det värmer verkligen!!!


Kolla in Ullis fantastiskt söta och underbara skor! Visst blir man glad bara när man ser dom, vårpinglor♥



Träffade min söta Ida idag♥ En arbetskamrat som jag inte träffat på många många månader... Timmarna flög förbi och vi var tvugna att uppdatera varandra hur mycket som helst! Superkul precis som vanligt, måste göras om :)



TACK Idapida för en kanon kväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0