Punka på barnvagnen..

Godmorgon!!!
Vaknade vid 05.11 av mig själv och trodde jag hade försovit mig. Men som tur är så öppnar vi 08 idag så det var bara att krypa ner i sängen igen och slumra en timme till, lyx :)
Igår efter jobbet kom Ullis förbi med mina favorit praliner nämligen Minos♥ och Elli♥. Vi bestämde oss för att gå hem till Ullis istället för att ta tunnelbanan. Precis när sötisarna somnat i vagnen så tycker jag att det blev så himla trögt att dra. Jag stannar till och ser att det blivit punktering..suck! Så det var bara att försöka väcka Minos lite fint och be att han skulle gå istället. Men jag tog honom på mina axlar istället och Ullis stackarn fick lyfta ena sidan på barnvagnen hela vägen hem. Så man kan säga att vi fick ett träningspass istället! Väl framme så rann svetten fint längst ryggen :)
Miqe bjöd som vanligt på SUPERGOD mat! Känns som lyx varje gång jag kommer dit och får färdiglagad mat som smakar UNDERBART! Du är grym på matlagning Miqe, du var nog kock i ett andra liv :)

Sen tog jag en promenad med Isak och grannarna i solen på kvällskvisten. Anna kom förbi och gav oss en liten frys så nu äntligen kan vi åka och storhandla igen! Vi har ju endast ett litet frysfack och där får man plats med en brödlimpa och sen var den full hahaha :)

Ska hem till nkpg idag efter jobbet, ska bara hem och hämta Isak sen bär det av! Ska hinna med att träffa kusinvitamin, Maria och åka till landet. Massor med planer som vanligt!

Puss och Kram sålänge♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0