Snart är det bröllop...

Jag har inte hunnit tänka så mycket på bröllopet ännu, det är ju faktiskt ett år kvar. Men däremot så funderar vi lite på vilka vi ska bjuda. Båda har så fruktansvärt MÅNGA vänner och man skulle ju vilja ha med alla men tyvärr så måste vi skära ner ganska ordentligt.. Det är ju inte billigt att gifta sig och vi har inte direkt pengar på hög! Så det kommer bli ca 50-60 personer. Men ojojoj vad kul vi ska ha!!! Jag återkommer självklart när vi har bestämt och planerat mer. Just nu är det lite tråkigheter som min familj och släkt går igenom så orken finns inte riktigt till att koncentrera sig på sig själv och bröllop. Men det är ju som sagt ett tag kvar och förstå när det är ca ett halvår kvar då kommer det bara vara massor bröllopsinformation hihi :)


Några saker är redan klara som smink, fotograf, kyrka, vet ungefär hur ringen kommer se ut, likadant med klänningen och Liw kommer sjunga och hjälpa till att hålla ordning och reda på alla gästerna :)
Sen ska man ju vara fin under också, det är INTE billigt!

Kommentarer
Postat av: Benita

FAN va kul med bröllop =) Jag har iaf 2 år kvar ;)

Tänkte om vi kunde köra ngt pass på onsdag? För då har vi vilodag och det gör inte mig om jag tränar ;) puss

2009-05-18 @ 09:35:01
URL: http://benii.blogg.se/
Postat av: camillaw

hoppas att ni får en alldeles perfekt dag!! Ni verkar så söta.. :) PUSS

2009-05-20 @ 12:25:52
URL: http://camillaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0