Snart slut på denna torsdag..

Ullis kom och mötte mig på jobbet, direkt efter så tog vi en fika på vårat nya favvo ställe :)
Där jag tom fick ett VIP kort! Whiii, alla kronor små :)


Sen hem till Ullis för att hämta barnen och som vanligt hade Miqe gjort iordning kanongott käk! Planen var att vi skulle träna under kvällen men efter att vi ätit gjorde vi iordning barnen för läggdags och stoppade ner dom i vagnen, sen gick jag, Ullis och Miqe en lång sväng och dom somnade gott♥


Jag och min älskling skulle se på film efter maten igår. Jag tänkte att vi skulle äta något gott till och mysa♥ Våra planer var i lite olika banor kan man säga hihi :)
Johans..


Min...


Nej nu är det dags för att äta lite fil sen sussa.. Ska upp vid 05 imorgon och jobba!


Puss och Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0