Sol Sol Sol Sol Sol Sol

Vaknade till vid 05 av mig själv imorse! Antagligen är min kropp så inställd på att gå upp så tidigt.. Så jag gick upp och klädde på mig myskläder och tog med mig hundarna på en väldigt tidig morgonpromenad. Jag kunde ha dom lösa under hela promenaden i skogen då jag var helt själv, inte en kotte syntes till! Det var redan strålande sol, vindstilla och de sprang runt som två galningar i skogen. Då fylldes min kropp med lycka och glädje. Sen kom jag hem och kröp ner i sängen igen :)

Väntar på att Johan strax ska vakna, han har jobbat natt! Så jäkla tråkigt att vara uppe själv hemma nu...


Tog kort på en snarkande Greta som sussar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0